2013. április 4., csütörtök

Információgazdálkodás - A labirintus


Sokat tépelődtem, hogy mit is csináljak, podcast, blog vagy virtuális óra. Nem technikai nehézségei vannak annak, hogy én a podcastot választottam, hanem inkább az a tudat, hogy ebből meglesz a 3. és ezzel többet nem kell majd podcastolni. Annak ellenére, hogy szeretek beszélni, kicsit furcsának találtam ezt a fajta reflexiót az órával kapcsolatban, inkább tartanák egy hangoutot a témában beszélve, vagy szerveznék köré csoportfoglalkozást akár digitális környezetben, talán kicsit közelebb ál hozzám.

Egy kicsit beszélek arról, hogy mi fontos - szerintem - annak érdekében, hogy az információtudomány az információ gazdálkodás labirintusában fel tudjuk magunkat találni. Magam sem vagyok tökéletes időgazdálkodó, ha összeszámolom azokat a perceket, amiket egy-egy böngészéssel én néha töltök, akkor az nem gazdaságos. (más kérdés, hogy én hasznosnak tartom, tehát várok főleg valamiféle informális/formális tudást) Nehéz kérdés az, hogy hol a gazdaságosság és hol a határ, van-e vajon díj, meg lehet-e találni a kincset a labirintus végén. Ezekre mind nem fogok tudni válaszolni, talán adok egy-két tippet és elmondom, hogy próbálom én csinálni - ami közel sem tökéletes még, de úgy tűnik működőképes.




Watch live video from sumanachen on TwitchTV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése